may it be

Ah gud!
Vaknade för en timme sen.
Näsan var igentäppt, jag hade en sån här äcklig beläggning i hela munnen, sängen var helt våt eftersom jag har svettats när febern har gått ur mig, ögonen var skitsvåra att öppna och huvudet dunka!
Man kan inte annat än älska att vara sjuk, eller....?
Nä, just det,ja!

Jag tror inte att jag kommer vara frisk till på fredag så vidare det inte händer ett mirakel snart.
Jag gick i alla fall ner och gjorde en gigantisk kopp med te och honung.
Så det är lite bättre i halsen nu i alla fall.
Men jag fryser som en idiot!

Usch.
Ja , idag blir det samma visa som igår.
Ligga i sängen och glo på skit, som vanligt.
Man märker nu att hösten börjar smyga sig på.
Det är ju riktigt höstväder ute! Helt galet.

Ja, men jag uppdaterar om det skulle hända något kul här i min säng.
Skulle dock inte tro det.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0