My body feels like an asylum

Ah gud.
Jag är så sjukt irriterad.
Vaknar lite över 7 av att far och grannen håller på med båtmotorn.
Och den låter inte lite och dom gör det (såklart) precis utanför mitt rum.
Tänker dom inte på att både mor och jag sov?
Respektlöst.
Jag somnade inte förräns 3,halv 4 inatt.
Kommer för sjutton inte vara mänsklig idag.

Det är inte ett moln på himlen idag.
Så jag ska skynda mig att städa och torka av våningen, sen ska jag nog försöka sola och kanske till och med sova lite ute på gräsmattan.

När jag satt på terassen började "come what may" Spelas.
Lottie älskade moulin rouge, precis som jag gör.
Så jag tänkte på henne direkt.

Önskar att detta bara var en mardröm.

Come what may,Lottie.
Come what may.

Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0