Roll the dice

Hej!

Kom precis hem från festen och jag är ganska trött ska jag säga er.
Har inte sovit så mycket i natt precis.
Elvira håller ju på att sprattla som en idiot när hon sover och jag är väldigt lättväckt,
så det har inte blivit många timmars sömn inatt.
Vi somnade inte förräns typ vid 3 heller.
Och jag ännu senare för, ja. Jag var väldigt pigg!

Men nu ska jag se ett avsnitt av "true blood".
Älskar den serien!
Sen ska jag sova gott!

Så, natti!

Elvira&Jag igår.
Vi stod vid en bankomat för jag skulle ta ut den sista hundringen jag hade (extrem pengakris!)
Så stod Elvira och rökte.
Då kommer det fram en brud i 30 års-åldern.
Bruden: Du, skulle jag kunna få en cigg av dig.Jag ska själv köpa nu men jag är så jäkla röksugen.
Elvira: Ja, visst!
Bruden: Tack, Jag ska komma ihåg dig.
Elvira: Ehe *tittar lite nervöst på mig*
Bruden: Om det blir krig någon gång så lovar jag att ge dig bröd för att du gav mig knark!
Elvira: ehh...jaha?

Själv står jag med huvudet lång inne i bankomaten och asgarvar åt bruden!

När vi väl gick därifrån.
Jag: Vad fan trodde hon det var i den ciggaretten?
Elvira: Jag vet inte. men jag vet i alla fall att om det blir krig någon gång så ska jag få bröd av henne.
Sen fortsätter vi gå och garva!

Hahah!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0