smooth criminal

Hejsan svejsan!
Ja, jag kunde faktist slita mig från gitarren och stack ut med wiwwi en tur.
1,5 timme var vi ute!
Sen var det bara att hoppa in i duschen och svalka sig.
Tog sen serum i mitt hår och serum i ansiktet så det blir fint.
Fick riktigt mjukt hår och ansikte sen :)
Sen flätade jag håret så det kommer vara lockigt i morgon!
Just det ja, jag lovade er lite bilder från helgen.
Här kommer dock bilder ända från förra lördagen.
Bättre sent än aldrig. Eller...?
Nej, just det ja!

<
Förra lördagen passade jag dessa små glyttarna helt själv hemma hos mig.
Vi gick på promenix :)

<<
Vanilj är så underbart söt! Här ligger han i mitt knä och busar med sin egna svans!

<<
Och nu i Lördags så var vi ju på släktträff. Jag gick ner en runda till havet med Natalie.
Det var mys!

<<
När jag blir brun så får jag så blå ögon.
Jag är lite stolt faktist, för att jag fick flera kommentarer att jag hade växt upp så mycket och blivit så vacker och hade fantastiska drag.
Lite kul, enligt mig.

<

En trött Elin med fluff!



Ick!


Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0