Snake on my shoulder

Just det ja!
Glömde ju berätta att när jag och Elvira satt i parken och drack
kaffelatte , så fick vi syn på en kvinna och en man som stod och höll i kungsboaormar.
Både jag och Elvira blev väldigt intresserade och stack dit.
Elvira fick en orm om sig och jag fick en.
Och gud vad det var mysigt!
Dom var ganska stora med!
Min var väldigt närgången och så fort man skulle flytta huvudet på den så bara tryckte den sig in till mig igen.
Den gillade mig! :)
Sen när jag skulle ge den till bruden igen, så ville den inte släppa mig, för den hade kringlat in sin svans i öglan på mina byxor.
Jag är väldigt sugen på att ha en orm när jag blir större!
Får dock se hur det blir med det. Så fall kan jag ju ta med den till dennis när jag kommer till han så kommer den äta upp hans fjuttiga lilla fågelspindel! MOHAHAHAHAAAA!
Evil littlesister me are!

Här kommer en bild på en kungsboaorm så ni har nån aning om hur stora dom var.
Fast våra var faktiskt större!
;)

<

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0