Snälla, snälla, snälla

Halloj!
Nu sitter jag nyduschad och nyinsmord och nöjd i min (nybäddade) säng.
Jag har nu städat mitt rum och mitt badrum.



Min bror, Dennis, förundras äver hur jag kan ha så mycket saker på min byrå på mitt badrum.
Men det är väl inte så konstigt?
Jag behöver alla dessa hundratusentals sakerna för att se nåt så när bra ut.
Så det så, brorsan!


Som tur är så vet han inte att jag har ett helt skåp fullt med parafym och lotion och allt möjligt som luktar.
Råkade dock ha isönder en flaska i skåpet, så det luktar jääääättemycket just nu!


Rummet är städat!


Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Nej, nu ska jag se Csi sen ska jag sova för i morgon börjar skoooooolan :D

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0