Someday

Idag fick jag för mig att åka in till ystad en sväng med anton.
så vi åkte buss in.
Åt glass och sen gick vi in om på h&m där jag köpte en klänning och en "bilar" tröja till anton som han tyckte var skitsnygg.
Så vi ska ha på oss det i morgon då det är fest här hemma :)
<
Klänningen!

Anton somnade på bussen och var så söt.
När jag skulle ta ut pengar så fick jag en glad överraskning.
det hade satts in 1.232 kronor!
Gissa om jag blev glad så mycket som jag har snålat med pengar den senaste tiden.
Men jag har fortfarande inte fått min lön från när jag jobbade med Mathilda.
Och det är typ 550 spänn!
Ska nog ta och börja sätta undan pengar nu på mitt andra sparkonto som jag fick förra året.
Jag ska ju klara mig på detta typ tills jag börjar skolan.

Aja, nog talat!

<<


Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0