somliga går i trasiga skor

Godmorgon!
Vaknade för cirka två timmar sen.
Det var gutt att sova.
Somnade typ vid 23-tiden igår så jag har sovit i 11 timmar.
Helt galet!
Börjar morgonen med att sätta mig ner med den nya gitarren och VIPS! så har det gått två timmar och hem kommer en sur mor som är sur för att jag inte gjort något.
Så allt är precis som vanligt!
Det är fest hos Tova ikväll och jag är riktigt sugen på att sticka dit.
Har varit hemma nu i snart två veckor och jag känner verkligen hur myrorna börjar krypa i benen och rastlösheten tar över.
Så det vore najs!
Men jag får se!
Och sen i morgon ska jag fika med Sarah!
Skitlängesen man träffade henne.
vad är det?
Måste vara 1,5 månad sen för att vara ganska så exakt.
Och det är länge för att vara oss två!
Så det ska bli riktigt kul !

Men jag får se hur jag gör i kväll. är lite osäker på det.
Men en sak som jag är säker på är att jag måste städa min våning, igen.
Här har blivit stökigt efter helgens alla bravader och efter ungarna.
Och efter mig själv, så klart! :)
Så...
fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0