Sommarresumé?

Ja, nu är det så här att jag hade tänkt att göra en sommarresumé över vad jag har gjort i sommar.
Kanske inte skriver allt men jag ska försöka få med det mesta.
Om ni kommer på något så skriv!

Juni:
En veckan in i juni gifter min syster sig.
Jag var och är så himla lycklig för hennes skull.
Jag skulle verkligen vilja ha ett sånt bröllop som hon hade.
Dessutom var hon så otroligt vacker och jag var så lycklig att just jag fick vara tärna, eftersom det var något som jag hade drömt om ända sen jag var liten, just att få vara tärna på min systers bröllop, som jag ser så mycket upp till.
Jag fick inte bara vara tärna, utan jag fick sjunga med på bröllopet.
Nervös var jag som tusan!
Jag ville verkligen att allt skulle vara perfekt på hennes bröllop!
Men det gick bra, tycker jag i alla fall!



En vecka efter bröllopet var det skolavslutning.
Vi sjöng för treorna och allt det där och jag lömnade skolan den sista dagen, ovetandes om vad jag skulle göra under dessa 12 veckorna...
Men efter att jag kom hem sista dagen från skolan så var det studentfest och öja som stod på shemat!

Jag vet, jag är skitful på bilden.

Så nu hade jag sommarlov.
Första veckan på sommarlovet var jag bara hemma och tog det lugnt.Elvira var här med mig så vi hade det väldigt roligt, måste jag säga. Roligare än vad vi brukar ha!
Jag hade midsommarfest här hemma och det var väl trevligt.
Vi var inte så många och det var ganska skönt.
Jag gillar egentligen inte att ha fester hemma eftersom jag inte litar på folk när dom blir onyktra.
Speciellt inte efter valborg av fler anledningar..
Men det gick väl helt okej.
Ja, sen rymde jag hemifrån!
Haha, nej men jag blev ovän med mor och råkade höra lite saker som jag nog egentligen inte skulle hört.
Så jag stack till sarah och jimmý dagen efter.
Vi bara tog det lugnt, spelade och snackade.
Sen sov jag över där och åkte hem dagen efter.
Ja, sen varjag hemma den veckan.
På lördagen var det logdans!
Då kom Sabrine,Eve och Elvira hit.
Vi hade det väldigt trevligt , faktist.
det blir bara roligare och roligare varje år!

Dagen efter lämnade vi bort min favorithund, Bella.
Jag var jätteledsen och grät jättemycket , men det var det bästa , det visste jag.
Jag saknar henne jättemycket fortfarande.
Hon var min vovve :'(



Resten av juni var jag hemma och jag blev väldigt rastlös, ska jag säga er.

Juli:
Jag började Juli månad med att åka till min bror, Dennis.
Där bodde jag i några dagar.
Dock blev jag även ganska otålig av att sitta där
så jag åkte hem efter några dagar igen.
Vi hade poolparty med.
Alla mina syskon + familj kom hem så badade vi och höll på.
Väldigt roligt!

Jag var även inne och fikade mycket i ystad med många olika människor.
Jag åkte in i någon slags deppig tid med. men jag blev av med den ganska snabbt.
Jag gjorde ett väldigt bra val i Juli.
Jag plockade svamp och sånt med mor.
Jag åkte hem till min andra bror, Daniel, och passade hans små barn.
Jag är jätteglad över att jag har fått börja passa dom nu.
Jag älskar dom så mycket.
Jag har märkt att barn verkligen gör en lycklig.

Jag & mathilda har umgåtts väldigt mycket, speciellt i Juli månad.
Vi träffades och bara tog det lugnt.
Vi åkte till åhus och levde livet.
Vi var även i göteborg och lekte.
Vi hade väldigt väldigt roligt och jag är glad att jag har fått en ny, nära vän.
<

Jag och mathilda körde stenhårt på redbull!
Gutt!
börja inte dricka det.
Man blir beroende!

Nu träder vi in i Augusti månad.

jag började augusti månad med att passa Anton & Alvin.
Anton var här i över en vecka och vi hade det jätteroligt.
Det är ganska underligt hur barn kan ta bort alla dåliga känslor och tankar och bara fylla en med lycka.
Vi var på lekhuset med annelie och vi tittade mycket på scooby doo och bamse.

Den fjärde augusti hände det något hemskt.
En av mina förredetta bästa vänners syster blev mördad.
Jag blev såklart chokad och var apatisk hela dagen.
Dagarna efter var jag också väldigt konstig .
Började gråta så fort dom pratade om det på radion och sånt.
Det var då jag kom på vad jag skulle tatuera in på min rygg.
"Tro.Hopp&Kärlek." ska stå antingen under nacken på mig eller över skulderbladen.
För det är ord som gör att det känns bättre för mig.
Det ger mig tro,hopp & kärlek.
och det kommer aldrig blekna.
Därför ska det vara inetsat på min rygg.


Den femta augusti fyllde min fader år så då var det fest.
Dagen efter var det släktträff så då blev det fest och sen utgång på natten med min bror, Dennis.

Några dagar efter det, så var jag inne i ystad igen och fikade med sarah,jimmy,kelly&staffan.
Trevligt!
Ja, sen passade jag barn och passade barn och sen var det fest hos min syster.
Fick även parafymer av henne som jag är flitig på att använda!

En vecka efter det var jag och Elvira i malmö för att se på Thåström.
Väldigt bra var han och Elvira och jag hade det trevligt, som vanligt! :)
<3

Vi sov hos elviras mormor.
Sen kom elvira till mig någon dag efter.
Vi hade det mysigt.
Tog det lugnt, tittade på film och så:)

Dagen efter var det lund.
Sen blev jag förkyld och sjuk :(
Ja, så mycket har väl inte hänt mer?
Igår var vi ju och våldgästade ettorna, men det har jag redan skrivit om!
Inöägget blev lång och det känns ändå som jag inte har gjort så mycket.
Hmm...?

Men men, detta är vad jag har gjort i sommar.

I morgon börjar skolan och jag är lycklig!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

det var min rädding och sjuukt jävla glad för att vi blev så nära vänner, kunnat berätta så mycket som jag inte har kunnat berätta för någon annan <3



o btw, nä börja inte dricka red bull folk! Man blir galet beroende

2009-08-30 @ 01:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0