Stackars dom som inte bryr sig.

God morgon.

Hade riktigt mycket problem att sova i går.
Jag låg och lyssnade på Antons sussande i flera timmar.
Mor ringer mig klockan halv 8 och vill att jag och Anton ska komma ner och gratta far som fyller år idag.
När vi väl kom ner och hade sagt grattis , så skulle jag gå upp och lägga mig igen.
PANG! Där kom jag på vad jag fick reda på igår.
Grips av en gråtattack.
Lugnar mig.
Gråter lite till.
Sen går jag upp igen.
Jag kan absolut inte sova.
Jag känner mig så rädd, så ...maktlös.
Går upp och tar en kopp kaffe, sen gick jag upp för att städa våningen.
Det måste jag för Far ska ha fest på fredag.
Hade jag fått bestämma hade jag bara velat ligga i sängen under mitt täcke hela dagen och bara vara helt apatisk.
Men, det hjälper ju inte. Hon kommer ju inte tillbaka för det.
Om någon timme ska vi nog till stranden.
Det är ju jättevarmt idag.
Nej, Nu ska jag fortsätta.

Tro,hopp,kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0