stackars.

Hej!
Sen uppdatering och förmodligen den enda som kommer ikväll.
Det är ju såhär att jag har börjat skolan igen, så jag har inte riktigt tid med bloggen så mycket.
Men jag ska försöka uppdatera en gång om dagen i alla fall.
Dagen har varit jättebra!
Dagen började med Samhällskunskap.
Det var riktigt intressant och vi har en riktigt bra lärare!
Jag har nog aldrig varit så intresserad i ett helt vanligt ämne förut!
Efter samhällen var det kör.
Det var också nice.
Fast såhär i början så är det ändå ganska tråkigt.
Vi kör bara tråkiga låtar. Men när vi väl kommer igång så kommer det bli riktigt kul!
Och efter kören så var det ensemble B som gällde!
Jag hamnade i samma grupp som Elvira och Ange, men ange var hos skolsköterskan i över 1 timme.
Tvivlar lite på att hon faktist var där men men .
Vi har jobb till henne när hon kommer tillbaka.
Jag och Elvira skulle få ihop något bara vi två.
Och se på fan , det fick vi!
Vi ska spela "att fånga en fjäril" och jag ska spela gitarr.
Galet.
Jag har tränat som en dåre. Har jätteont i fingrarna :(
Ja, sen var dagen slut.
Sen har jag faktist inte gjort ett skit.
Bara chillat och jag längtar tills jag ska få lägga mig i sängen och sova tills en ny dag kommer.
En ny skoldag :)
Hihi!
Jag är totalt kär!

Ih!

Nej , nu ska jag snart borsta tänderna sen ska jag sova!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0