Suddenly the world seems such a perfekt place.

Jag måste berätta hur mysigt det var igår.
Först var jag, mor,far,anton,alvin och annelie på stranden
och badade och hade oss.
Sen kom vi hem och duschade och sen bar det av till snogeholmssjön med en massa folk.
Där grillade vi och sen gick jag,Dennis,Alvin, Anton och Wiwwi på en liten promenad längs sjön.
Jag tog med mig systemkameran och tog massa söta och fina bilder.
Jag och Dennis snackade om att bada med Wiwwi, men jag hade såklart glöm min bikini i kassen här hemma och dennis likaså.
Men det sket vi i.
Dennis tog av sig så han badade i kallingarna och jag slet av mig klänningen och badade i underkläderna.
Jag är dock inte ett sånt stort fan av att bada i insjöar.
Och absolut inte i Snogeholm!
Men jag gjorde det ändå.
Wiwwi var helt galen och jagade oss när vi simmade, så man fick simma snabbt!
Vattnet var ljummet och riktigt härligt.

När vi väl kom upp kom jag på att vi inte hade några handdukar med oss.
Så vi fick självtorka och frysa i hjäl typ.
Fast vi åkte hem ganska snabbt efter det.
Men det var en riktigt mysig och trevlig dag,trots allt.

Tro.hopp.Kärlek.

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0