Sweet dreams

Godmorgon!

Jäklar vilken bra dröm jag hade i natt!
Igen!
Har börjat få massor med bra drömmar nu!
Riktigt skönt!


Ja, vaknade för ungefär en timme sen av att telefonen ringde.

Hann dock inte svara!
Och nu har jag druckit en kopp med kaffe och snart ska jag slå upp en till.
Sen ska jag väl bara chilla och spela gitarr.
Måste dock packa lite med.
Ska ju förmodligen sova hos Elviras mormor inatt eller vad det nu var!

Och i kväll är det ju som sagt jag och Elvira och Thåström!
Verkar som ganska många ska dit som man känner.
Kan bli kul att få träffa alla igen!
Har saknat er som tusan!

Sen på fredag skulle jag egentligen med Frida och Caroline till Köpenhamn.
Men jag har inte så mycket pengar, så det sket sig.
Har väl ca 900 att leva på tills studiebidraget kommer.
Och det är i slutet av september jag kommer få dom.
Inte roligt, men det får väl gå!
Kanske jag kan få jobba lite på mors jobb nån dag i nästa vecka.
Då hade jag i alla fall haft lite pengar till!
Äh, vi får se hur det blir med det!

Nej, nu ska jag färga ögonbrynen och noppa dom sen.
Kan behövas om man säger som så....
Men ni får ha det så bra!
För det ska i alla fall jag ha!

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0