The call

Pii vad jag är trött!
Somnade vid halv 12 i går och Anton väckte mig klockan halv 9 genom att låta som bomber.
Inatt är nog sista natten han sov här.
Alltså har han sovit här en hel vecka.
Så om han åker hem idag så kommer jag kunna sussa gott i natt.
Uh, längtar redan.
Men det är bara efter sömnen.
Jag tycker att det är skitkul när han är här.

Mitt hår är som en enda stor tova!
Får nog ta och bortsa igenom det och sätta upp det i stället.

Jaha, idag ska ju vi ha födelsedagsfest för far.
Trevligt,trevligt.
Så idag blir det att hjälpa mor med maten och sånt.

Nej, nu ska jag ta och bädda min säng och bädda ihop Antons säng!
Så...

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0