Those sweet words

Igår satt mor och jag och diskuterade lite om balen och hon tyckte att det var självklart att jag skulle dit!
Så ja, jag ska gå på bal till våren.
Min kavaljer visste jag direkt vem det skulle vara.
Det ska ju såklart bli min älskade Frans!
Min bästa vän!

Och idag frågade jag honom och han tackade ja direkt!
Så vi två ska gå på bal tillsammans och jag tror , eller vet, att vi kommer bli ett fint par där!
Så här är balparet, Elin&Frans!




Bilden är redigerad av frans!

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Naww tack du är för snäll och det glädjer mig att ni gör det. Nu är det ju också så att jag inte bara gör det för andras skull utan mest för min egen. Det är min hälsa. Känner att jag måste komma igång med träningen nu. Du har blivit jättefin. hur har du gjort? :) Åh älskar ditt hår. Jättefin färg :D

Love<3

2009-08-28 @ 22:20:04
URL: http://absolutelullan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Naww tack du är för snäll och det glädjer mig att ni gör det. Nu är det ju också så att jag inte bara gör det för andras skull utan mest för min egen. Det är min hälsa. Känner att jag måste komma igång med träningen nu. Du har blivit jättefin. hur har du gjort? :) Åh älskar ditt hår. Jättefin färg :D

Love<3

2009-08-28 @ 22:20:05
URL: http://absolutelullan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jaha men det är jättefint ändå :)

Nej jag menar att du har gått ner skitmycket i vikt. och det gick ju fort. Hur gör du? <33

2009-08-28 @ 23:17:28
URL: http://absolutelullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0