Två+Två

Hejsan!

Jag var ju och såg Thåström igår i malmö med Elvira!
Och gud vad han var bra!
Vi hade turen att stå längst fram!
Jag har ju inte lyssnat så där väldans mycket på Thåström innan så jag kunde ju inte så många låtar precis.
Men han körde "die mauer" med och den kunde jag ju utantill!
Så då sjöng jag med och bölade lite grann för att jag älskar ju ebba grön och
framför mig stod sångaren i det gamla bandet.
Åh, gud!
Sen hade jag ju många minnen till just den låten.
jag har samlingsalbumet, men jag har bara en skiva i.
Har för mig att Jenna har den andra.
Men jag är inte säker.
Får väl ta och fråga henne nån dag.
Ja, i alla fall så kan jag ju säga som så att jag kommer nog lyssna ganska mycket på thåsröm nu!
Fast just nu sitter jag och lyssnar på feed the horse.

Gud vad den är bra!


Men men , gårdagen var sjukt rolig måste jag säga.

Och efter thåström var det väldigt mysigt efter ett tag.

Och morgonen var jättemysig.

Jag och Elvira satte oss på expresso house och tog nåt litet.

Jag har en rejäl pengakris måste jag säga.

Som tur är så är det bara en vecka kvar av lovet så jag tror nog att jag klarar mig lite till.


Och ikväll blir det fest!

En killkompis till mig tvingar i princip dit mig, så jag får väl göra det.

Men jag tror att det kommer bli jätteroligt!

Näe, nu ska jag göra något annat.


Fridens!


Tro.Hopp.Kärlek.

Jag vill snart tatuera in det!

Eller vänta, då måste man ju ha pengar!

Skit också!

Bilder:


<3
Vackra Thåström!
Skitglad att vi stod längst fram!

Jag fick ett armband av Elvira.
Armbandet symboliserar Styrka.
Det kan jag behöva!
Tack! <3
<

Och så här såg jag ut inför dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0