Vår sista dans

Tjenis!
Vaknade för typ två timmar sen.
Och då vaknade jag med en dunkande huvudvärk.
gick ner där nere och där låg en lappa från mor som sa att hon var på akuten med grannen.
Han hade blivit dålig i ryggen.
Men ja, jag gick upp och la mig i sängen igen och hoppades att huvudvärken skulle gå över.
Och efter en och en halv timme så gjorde den det.
Så nu har jag tömt diskmaskinene eftersom det såg ut som om vi hade hållt morgoncafé.
Så det var disk ööööööööverallt!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag och det känns väldigt väldigt skönt!
Jag ska nog lira gitarr,läsa och se film och dricka te och bli av med den otroligt äckliga hostan jag har.
Låter som jag gurglar vatten när jag hostar.
Eller som när man försöker starta en bilmotor!

Pii katten!

Jaja, firdens!

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0