Vilken härlig dag!

Hejsan svejsan!

Som sagt, idag var jag och tog en fika med Sarah och Jimmy!
Efter en liten stund kom Kelly och Staffan med.
Härligt att se dom.
Har nog inte sett dom på hela sommarlovet.
Ja, i alla fall. Dom slog sig ner hos oss och fikade.
Sen gick jag och sarah in på tåjs medans jimmy och Joakim gick hem till Alexandra
och Joakim.
Jag köpte äntligen ett capo!
Har behövt det ett bra tag!
245 kronor kostade det.
Ajajaj.
Det sved lite i plånboken men jag behövde det verkligen.
Ja, sen gick vi också hem till joakim & Alexandra.
Jag spelade NHL med pågarna medans Sarah satt vid datan.
Jag var grym på NHL måste jag säga! ;)
Sen kom även alexandra hem och då fick jag reda på en jättrolig sak!
Grattis till er! :D
Sen kom även Zacke så då gick vi och jagade mat till Dom tre.
Sen åkte jag hem.
Och nu sitter jag här.
Ska snart in i duschen och ta en lång dusch.
Sen ska jag nog ta och packa för i morgon ska jag till Daniel och passa barnen över dagen.
Vet dock inte om jag ska hem i morgon igen eller om jag ska sova över där.
Tar med mig tandborste fall i skull!
Nepp, duschen var det, ja!

Sarah&Jim, tack för en jätterolig dag.
Var riktigt kul att få träffa er igen och prata av mig!
Älskar er <3

<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0