Vomit

Hejsan Svejsan!

Det är en extremt trött Elin som skriver.
Kom hem vid halv tre i natt.
Fixade skjuts hem med med Sara.
Riktigt skönt att få sova hemma.
Gårdagen var jätterolig!
Vi hjälptes åt att slänga niclas i poolen.
Sen hämnades han genom att slänga i mig med.
Helt galet var det.
Längtar till nästa år!

Jag fick faktist tre parafymer av Annelie.
Helt oanvända allihopa!
<
<
<

Alla luktade jättegott!
Tack så mycket syster!


Sen fick jag även teoriböcker utav niclas, så nu kan jag äntligen börja läsa teorin!
Tackar Tackar!

Ja, jag och Sara var väldigt flitiga med att spela gitarr och hålla igång med dom.

pii, jag orkar verkligen inte blogga.
Kanske gör det mer sen i kväll.

Jag är nämligen på dejt med min säng och min data hela dagen!
Så nu blir det nog nån film.

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0