Walking in memphis

Min far har det bra, han.
Så fort vi behöver städa eller något sånt här hemma så, Vips!
är han försvunnen.
Som idag, Börjar morgonen med att sätta igång motorn på båten
klockan halv 8 (det är nog därför jag är så jäkla irriterad på han idag)
Sen när jag och mor väl börjar vakna till och ska städa, då ska han ut och fiska helt plötsligt.
Det är såhär, vi har ett ganska stort hus på två våningar.
Och det tar faktist ganska lång tid att städa hela huset.
Men hade vi varit hemma alla tre och hjälpts åt så hade det kanske tagit en halv dag för att städa och allt sånt.
Istället lämnar han mig och mor till att göra det själva.
SÅ jäkla irriterande!
Men som sagt, jag är nog mest trött och irriterad på att han väckte mig så tidigt i morse när jag äntligen kunde få sova ut.
Så det kanske inte är så konstigt.

Hm..

Irritation.trötthet.sorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0