Where does the good go?

Hej!
Nu har jag kommit hem från skolan.
Ligger typ halvdöd i sängen med en ordentlig huvudvärk och förkylning.
Men jag pallrade ändå iväg mig till skolan.
Det var väldigt konstigt att komma tillbaka,ska jag säga er.
Skitmycket folk, massa nya ansikten,nya lektioner,nytt shema, nya lärare och en ny mentor.
Kändes precis som om jag tappade all min trygghet.
Eller ja, jag vet inte.
Ska väl bara vänja mig.

Jag har även bestämt mitt projektarbete.
Och det är att jag ska lära mig att spela cello!
Jag har velat lära mig det ett tag.
Det eller fiol.
Men det fick bli cello.
Och det ska faktist bli riktigt kul!

Men det var väl en helt okej första dag i skolan.


Nej, kan skriva mer sen.

Orkar inte just nu.


Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åh, cello är jättekul! Jag ångrar verkligen att jag slutade spela, det är enormt vackert instrument.

2009-08-29 @ 11:53:48
Postat av: Elin

Ja, det tycker jag med!

Ska bli jättekul att få lära sig det igen!

2009-08-29 @ 11:58:08
URL: http://elovsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0