Zombie

Hejsan Svejsan!

Syrran har fortfarande inte kommit.
Och jag har typ fortfarande inte gjort något.
Ska nog ta och städa lite.
Men bara kanske.
Kanske skulle ta och fortsätta lyssna på ljudboken?
Då brukar jag alltid kunna städa utan att det blir tråkigt.

Haaha!
Fick världens chock innan.
Jag låg inne i min säng och hör något pipande.
Tittar ut mot tv-rummet och där sitter en liten fågel och tittar på mig och vrider sådär sött på huvudet som fåglar gör.
Den hade alltså råkat flyga in genom fönstret eftersom min bror, Dennis hade haft så bråttom iväg att träffa Sabrine i Söndags, att han både hade glömt sina kläder,glömt stänga fönstret där fåglarna har sitt bo utanför OCH dessutom glömt att bädda i hopa sin säng. Fast det sista tänkte han väl att jag kunde göra, men NEJ! Den står precis så som du lämnade den min kära bror!

Så det var bara för mig att öppna fönstret på rummet så den kunde flyga ut till sina bebisar.

Just nu sitter jag och lyssnar på the cranberries, därav namnet på blogginlägget.
Dom är verkligen så äckligt bra!

Nej, nu ska jag kanske,kanske,KANSKE ta och städa.

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0