And I will try to fix you

Hejsan!

Julafton är nu över och det var jättemysigt, även om jag inte var helt kry!
Jag blev jätteglad över alla mina julklappar!

Jag fick bland annat

Ett bröllopsfoto av min syster! Det är jag,christer,Therese,Underbart vackra syster och Niclas!


Presentkort på sammanlagt 400 och även 600 kronor. Kläder ska absolut köpas!



Massa smink och hudvårdssaker.

Min pappa är mästare på att ge mig onödiga saker i julklapp. Man kan få i princip vad som helst! Ett år fick jag tänger och ett annat år fick jag en verktygslåda. Men detta året fick jag en sak som jag faktist kunde ha nytta av! Nämligen 3 burkar som var perfekt till mina smycken,krämer och smink. Jag fick även en "mini" räknare som var gigantisk! Den var väl ungefär 50 cm lång och 30 cm bred. Inte precis npgot man har i pennskrinet, så vidare han inte ger mig ett gigantiskt sådant i födelsedagspresent!

Och sen fick jag även denna underbart mysiga negligé som jag förmodligen kommer använda dygnet runt de närmaste dagarna!

Jag fick såklart mer, men jag orkade inte ta kort på allt.
Jag fick vantar,tjocka julstrumpor,smycken, början till en ny servis och ännu mer hudvårdssaker!

Jag är väldigt nöjd med allt!

Idag går jag runt i min negligé och känner mig väldigt mysig.Jag har smort in mig rikligt med body butter som luktar passionsfrukt och mitt hår är uppsatt i en hård knut på huvudet.
Tänkte även börja på en ny bok, bara för att känna att jag gjort någon nytta idag.

Nu ska jag fortsätta med mig väldigt viktiga projekt, nämligen dricka litervis med thé och titta på scrubs!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0