Dear mr.president

Godmorgon!
Igår hade vi konsert i mariakyrkan och det var verkligen fullsatt!
Alla var helt underbara!
Jag sjöng även solo.
Dear mr. President, som egentligen är gjord av Pink.
Jag gav allt och jag grät även lite när jag sjöng.
Lite synd att min mamma inte fick se mig, men nån har väl spelat in så att hon får höra det.
Jag var lite nervös faktist, men när jag hade tagit de första tonerna, så kände jag att jag hade hela publiken i min hand, så då slappnade jag av och gav ALLT! Känslan var verkligen där!
Jag är så nöjd över vad jag gjorde.
Nu ska jag till skolan.
Får se om jag sticker in om till mor, om hon inte kommer hem idag, vill säga.
Jag hoppas att hon gör det.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: milla

skönt att det gick bra, är en bra låt det =)

2009-12-15 @ 08:22:29
URL: http://konstigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0