Gästblogga är det nya svarta!

Hej och välkommna till Catrins byxor
välkommen in i värmen här finns alltid en kär vän du kan komunicera med!

Ännu en gång skall jag visa världen vilken hycklare jag är som faktiskt avskyr bloggar mer än brunkräm, och skriva ännu ett gästbloggs inlägg.

Tänkte ta detta blogginlägg lite serriösare än vad jag gjorde på ninjabob.blogg.se.

Jag kan börjar med att berätta om helgen, i fredags hade vi våra sista spelningar på turnén...det gick skitbra, jag och Elin är de snyggast som någonsin existerat i höghatt och klackskor. ;)
(trots att Elin är lesbisk och ca så här lång--> -------------- <--)

efter det blev det hem till Elins....hmmm faster, moster, moster, faster, jag vet inte.. något syskon till någon av hennes föräldrar.! 
Där var vi en ganska udda skara. O_o
Sen när alla blivigt dräggiga och fulla, (speiciellt John Louw och Jenny, vem annars?!)
så skulle de myndiga asen gå till ett ställe som små barn inte får vistas på..Kings Head, KUL !...

men på vägen dit underhöll vi oss med att köra " the laying down game" (<--ömm.. stavning?)

 Väl så nära kingshead så hittar vi våra kära ÄRKENÖTTER fullare än fullast, man märker att de är fulla när de springer in i ens fam och tycker det är jätteroligt att se en, när de i själva verket antagligen stör sig på en så brunkrämen kokar,  åh gud denna djävulska dricka!

 och när alla bestämt sig för att knalla vidare till kings
så  fick Cat gå hem till sin eviga kärlek Elle och vara där en stund, sedan bestämde hon sig för att gå till kings head och ta förväl av sina klasskamrater som var ännu dräggigare, och fullare 

och då mitt i all stök och sprit insåg hon hur jobbigt liten man är när man är full, helt sjukt, som en utveckligsstörd 5 åring med ADHD. (inte jag då, utan de människor man träffade på utanför kings, jag var mer nykter än full)
haha det är fint, tur jag gillar min älskade klasskamrater

i allafall, slutet gott altting gott utom för charlie som inte fick ligga, trots att han blivigt teasad hela kvällen...OSIS FÖR CHALLES BALLE!

utanför kings så hittade jag Danny DÄCK som skulle ha skjuts till Svarte och oniz som blivigt männsklig tillslut, Grattis till honom.

lördagen spenderades med ännu mer alkohol, för mina med människor!, jag och Sarah var duktiga kvinnor och drack inte.

först hemma hos Jimmy,- jag vill bara påpeka att Jimmy äger världens största soffa och uterum, när man sätter sig i soffan är det som om man satt sig i en helt annan värld-  så kollade vi på *************** , det är ett program som jag inte tänker erkänna att jag kollade på, efter det så körde Jimmys fader oss till Charlie, som var lagom bakfull efter gårdagens bravader, hans föräldrar var som alltid trevliga, och hans mamma som alltid Snyggast!, Eiffeltornet med henne hade inte varit fel, attans att man inte har en snopp,

Där satt vi och konverserad som vuxna människor,ööm, de började spela ölspelet, men sedan spelade vi
"vem är jag" ett högst uppskattat spel i de lite mer sofistikerade kretsarna.

när alla tröttnat på varandra så lade vi oss i soffan och kollade på en fransk helt jävla världelös film, varpå alla somnade, chalie betedde sig konstigt i sömnen och jimmy och sarah försvann helt spårlöst på morgonen (!?)
Det var en ovanligt trevlig helg och jag känner medlidande med de människor som var bakfulla!!!

nu sitter man här hemma en söndag och gästbloggar på Elins blogg.

bara för dig Elin : JAG HAR INGE BH PÅ MIG!

slick och sug

Cats out!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0