Happy new year!

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja, massor av saker!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag höll mitt tysta nyårslöfte väldigt bra, måste jag säga!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp! Och grattis till dom! Har till och med en till som ska ha snart!
4. Dog någon som stod dig nära? 
Hon stod inte jättenära, men hon var en nära bekant.
5. Vilka länder besökte du?
Sverige?
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, ett jobb!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
23/1 , 14/2, 23/5 , 4/8 och 4/12
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag lärde mig att ta hand om mig själv och att jag fick mer självdisiplin OCH att jag lärde mig att tänka positivt!
9. Största misstaget?
Har nog inget, faktist.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp! Låg på sjukhus till och med!
11. Bästa köpet?
Hm...jag är inte så mycket för materiella saker..men kanske mitt capo till gitarren =)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
fika och onödiga saker!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, när min syster gifte sig och när hon fick lilla Allis!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Oj, svårt. Ingen aning. Tror att dear mr president kommer påminna mig väldigt mycket om detta året.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag började året med att vara väldigt mycket ledsnare än i vanliga fall, men nu är jag mycket, MYCKET gladare än någonsin!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat mer på mig själv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Surat!
18. Hur tillbringar du julen?
Jag tillbringade Julen med Familjen och släktingar.
19. Blev du kär i år?
Blev och blev, jag var redan ganska så kär när året började :)
20. Favoritprogram på TV?
Tittar inte på tv.
21. Bästa boken du läste i år?
såld, att älska som en porrstjärna,ego och i en annan del av bromma. Och alla Camilla läckberg böckerna!
22. Största musikaliska upptäckten?
Kent, Lars Winnerbäck,Sufjan stevens,laleh,coldplay,the fray,30 seconds to mars, Melissa horn, finns så otroligt många!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Japp! presentkort och pengar till en data.
25. Något du önskade dig men inte fick?
JAG FICK INGEN ISBJÖRN!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag spenderade den hemma med min familj =)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, Den gamla Elvira.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Det är fruktansvärt svårt att beskriva min stil. Jag kallar den Elinstilen! :D 
29. Vad fick dig att må bra?
Mathilda och Frans.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Darin! HAHA, nej bara skoja..ehm...sångaren i 30 seconds to mars, kanske:)
31. Vem saknade du?
De människor som jag förut hade kul med, men som förändrades till det sämre...
32. De bästa nya människorna du träffade?
Mathilda fick jag en helt ny bild av! Ylva,Marcus och Allis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0