Hooked on a feeling!

Godmorgon!
Jag har fått ta igen mig efter Catrins gästbloggning, det är därför jag inte uppdaterat!
Idag börjar jag 12.15 men eftersom mor och far jobbar så fick jag gå upp klockan 6.
Väl nere i köket så frågar jag mor om hon ska jobba och hon säger nej.
Snacka om tur i oturen!
Alltså fick jag gå upp och lägga mig igen och fortsätta sova!
Vilken lycka!
Jag behövde verkligen det, kan jag säga!
Både i måndags och i tisdags så somnade jag så fort jag kom hem, vilket resulterade i att jag inte kunde somna sen på natten.
Så skönt var det och nu har jag tagit igen lite sömn igen!
Älskar det!
Vi håller på för fullt med luciarep, och jag tycker att det är ganska kul, faktist!
Så det är det jag ska göra idag i skolan.
Ska gå igenom några låtar och sen hem igen.
Eller så sticker jag till Ungdomens hus.
Har inte riktigt bestämt mig än.
Men nu måste jag hoppa in duschen, har en halvtimme på mig att göra mig klar!
Grattis till Sarah och Jimmy som har 22 månader ihopa idag!
Älskar er!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack så mycket :)

men du, vi har fortfaranade naturkunskap idag. Ska du inte gå på den? :O

2009-12-09 @ 10:43:19
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0