I bruise easily

Jag blir så ledsen, eller kanske inte ledsen, utan mer förbannad.
Och besviken.
Att folk aldrig vet när dom ska hålla tyst och vem dom ska hålla tyst om saker och ting för.
Och det kvittar hur viktigt det än är!
Jag har väldigt svårt att öppna mig för folk, verkligen.
Och jag har svårt att säga hela sanningen.
Jag kan säga bitar ur den, visst.
Men aldrig hela.
Varför?
Just därför att jag är rädd att bli sårad&sviken.
Och på senaste tiden har jag litat på alldeles för opålitliga människor, verkar det som.
Jag vet massor om andra folk, men jag vet när jag ska hålla käft.
Eller ja, förlåt. Detta inlägget blev väldigt aggresivt, men jag blir bara så ledsen på att man inte kan lita på dom man trodde att man kunde lita på.

Fridens!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Tyvärr så är nog den enda man kan lite riktigt på sig själv! :(

2009-12-30 @ 15:32:28
URL: http://feedthehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0