I don't belive you

Godmorgon!
Idag är jag ledig från skolan.
Alla lektioner är inställda, så jag har inte så mycket att göra.
Frans ligger fortfarande och sover.
Han kom hit igår och det var väldigt bra, eftersom mina tankar kunde behöva slängas över på någon.
Ingen bra dag igår.
Men idag blir det bättre, hoppas jag!
I alla fall, igår så kom som sagt Frans hit och sen fikade vi och satt och mös i soffan och snackade väldigt mycket.
Sen gick vi hem till Mathilda och hälsade på och sen gick vi alla tre till Ug.
Alla som spelade var så sjukt duktiga och jag längtar tills i morgon, då vi i klassen ska få spela där!
Sen följde Mathilda med oss hem och vi satt och glodde på tv och snackade och masserade varandra!
Sjukt najs!
Mathilda stack hem vid ett-tiden och jag och frasn gjorde oss klara för natten.
Vi låg nog och snackade tills klockan var 3, sen somnade jag!

Jag tycker det är så roligt att ha besök när jag bor här.
Känner mig som en gammal tant när jag säger det, men det är sant!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag försöka få upp Den lilla thailändaren!

-" Ah, det sitter en thailändare på mitt golv!!"

Fridens!
Tro.hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0