in the shadows

Hej!
Dålig uppdatering och jag har spenderat de senaste dagarna med att försöka komma på en bra ursäkt, men förgäves.
Jag har i alla fall åkt till min faster nu och ska bo här själv tills på lördag.
Jag har haft besök av lite folk och det var trevligt!
När folket väl hade gått så gick jag upp till willys och handlade lite shampoo,balsam och mat.
Jag ska nog snart ta och lägga mig.
Har dock en sovmorgon tills halv 8 i morgon och det kan verkligen behövas.

Jag har även märkt en sak.
Varje gång det är fullmåne, så är jag deppig.
Jättekonstigt,det där.

Men i natt är det inte fullmåne i alla fall,så inatt ska jag nog kunna sova =)
Så, natti!


Tro.Hopp.Kärlek.
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0