I's a beautiful day

Godmorgon!
Idag är det sista dagen på året och när jag tänker tillbaka, så tycker jag nog ändå att det har varit ett bra år.
Jag har fått ut mycket av det. Jag har mognat och jag har gjort saker som jag aldirg gjort förut. Bra saker.
Jag har ju såklart även gjort dåliga saker, men jag tror att de bra sakerna väger över.
Det har varit ett omtumlande år.
Jag hade någon i början av året, jag hade en helt ny familj.
Jag fick beskedet av att en närstående fick hjärnblödning och en ganska rejäl sådan.
Niclas friade till Annelie.
Annelie blev gravid, helt utan hjälp!
Det medförde även lite komplikationer och Annelie var tvungen att ta det lugnt, så att det inte blev något missfall och där märkte jag hur rädd jag blev att det faktist skulle hända något.
Men det klarade hon galant!
Jag bröt upp med denna någon och extrafamiljen jag hade.
Det blev bröllop, där jag både fick vara tärna och sjunga!
Sommaren flöt på och jag slutade 2:an.
Jag träffade Mathilda, som nu är en av mina bästa vänner som jag har grymt roligt med!
Jag fick bo mycket hos mina bröder, vilket för mig var helt underbart!
Hösten kylde på och jag började 3:an.
Började få lite smått panik och ångest över att ta studenten!
Jag började lära känna nya människor, nya karaktärer, som jag just nu är väldigt glad att känna.
Jag bröt upp kontakten med en nära vän.
Jag började lära mig att tänka positivt, vilket faktist har gjort mig till en mycket gladare och bättre människa.
Vi hade en turné som var så sjukt rolig.
Jag festade med mina kompisar.
Jag lärde mig spela grymt mycket gitarr.
Jag tog hand om mig själv.
Jag firade jul med min familj.
Och idag ska nyår firas i Svarte med alla mina vänner.

Så jag kan väl säga att dett året har varit ett riktigt bra år.
Ett av de bästa,faktist.
Jag känner att det är nu jag har börjat leva på riktigt.

Vem vet vad nästa år har att erbjuda.
Jag brukar säga att det blir vad man gör det till.
Så nästa år ska bli bra!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0