Let me tell you about hard work

Godmorgon!
Jag har gått i sömne inatt.
Jag gör det ganska ofta, och jag gör det ganska rejält också.
Idag vaknade jag inne på mitt toalettgolv..
Men jag hade ju varit smart nog att lägga ut all smutstvätt på golvet först,så att jag inte skulle ligga obekvämt.
Ja, smart är jag ju!
Jag gör ganska knasiga saker i sömne, måste jag säga.
Idag börja jag inte förräns klockan 1.
Jag funderade ett tag på att faktist stanna hemma ändå, men sen kom jag på att det var bäst att åka in.
Dessutom kanske jag kan få skivan av Sarah, där alla bilder från turnén är och hela julkonserten är med.
Men mor behöver mycket hjälp här hemma med, men jag tar och hjälper henne nu i någon timme och sen åker jag in.

Just det ja!
Mor kom hem igår igen, efter att ha legat på sjukhus sen i Lördags.
Väldigt skönt att få hem henne igen.
Så nu är tjatet i full gång igen, och jag passar på att njuta lite av det.

På söndag ska min lilla docka döpas.
Alltså ingen docka, men min lilla Allis!
Jag har inte träffat henne på över en månad och egentligen kände jag för att ta tåget från ystad till henne idag, bara för att få se henne och krama och pussa henne lite.
Jag saknar henne så!

Nej, nu är det städning som gäller.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Lägger in en bild på mig&min finaste Frans!


Kommentarer
Postat av: Sis

Här är det halsfluss... Så stanna du hemma och hjälp mor istället så ses vi på söndag. Tiden har gått alldeles för fort och vi är snart där, jag som hade tänkt fråga dig om du ville sjunga en truddelutt i kyrkan... Mycket som kommit emellan... Men känner du att du vill och kan så får du gärna, förstår om du inte kan med sååå kort varsel... Du har kanske något fint på lager som du inte behöver träna så mycket på?



Kramar från Allis och hennes mor

2009-12-16 @ 11:48:09
URL: http://liddeli.blogg.se/
Postat av: Sis...igen...

Kolla, eller rättare sagt lyssna, på Linn Marias album "Underbarn" på spotify. Underbara visor! Får ju bli utan komp om du nu känner att du vill och kan, eftersom det är för kort tid för träning. Kommer vara den kantorn som var på Alvins dop, hon som du inte gillade,¨så det gör kanske inte så mycket... Kantorn vi hade på bröllopet var bara en vikarie från en annan kyrka.

2009-12-16 @ 12:09:14
URL: http://liddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0