Was looking for a place to hide away

Nu hade jag tänkt att fortsätta på det gångna årets historia!
Sist slutade jag i Augusti!


September
September slog in och jag började denna månad med spindeljagning! Jag hade nämligen en gigantisk spindel i mitt rum, som jag aldrig lyckades få tag på , men en morgon vaknade jag och då var den rakt framför mig. Så jag dammsugade upp den! Plopp! sa det! =)

Men, jag gjorde ju mer än detta!

Jag bodde hos min faster helt själv. och när jag gjorde det, så hade jag såklart redbullkvällar med Mathilda!

Jag var även på Lotties begravning, vilket var en av de finaste begravningarna jag varit på, tror jag. Jag har aldrig gråtit så mycket till en rocklåt som jag gjorde då.

Jag märkte även att MTV var en hjärntvättande kanal.
Jag hade mycket besök av kompisar.
Jag längtade efter systerns bebbe!
Jag var på bio med min syster och min mor.
Min dator blev hackad, så jag fick ha en lånedator, det var drygt!
Jag ställde ett ultimatum till en nära vän, och när det inte kunde hållas, så givk vi skilda vägar.
Det var ett tråkigt avslut på en månad, men så var det.


Jag, september


Oktober

5 dagar in i Oktober, blev jag moster till en liten, liten Allis.
Så jag var ledig från skolan i några dagar och passade Anton&Alvin.
Jag var och är så fruktansvärt lycklig över detta lilla knyte!

Det var ju även höstlov, då jag umgick med kompisar,klippte mig och var på en grymt rolig halloweenfest!
Jag var utklädd till en älva med en viss karaktär, och jag måste ju säga att jag levde in i den rollen väldigt bra!
Jag köpte även min underbara jacka i oktober när jag var inne och shoppade med Mathilda! =)


Allis, bara några timmar gammal. Oktober


Frans,Jag,Mathilda på halloweenfest, Oktober

November

Det började gå mot ännu kallare tider.Jag var sjuk och missade Antons födelsedag när han fyllde 5 år.
Jag fick en ny mobil av Malin (min brors fru) som jag tycker är jättebra!
Jag började hänga mycket med folk, vilket gjorde mig väldigt glad och det fick mig även att värdesätta min egna ensamtid.

Vi drog även igång vår underbara turné och jag måste säga att även den veckan var en av de roligaste jag någonsin varit med om!
Jag och Catrin(som gjorde en gästbloggning här för några veckor sen) var konfranciér!
Det var jätteroligt, för jag lärde mig att slappna av ännu mer på scen, vilket resulterade i bra framträdanden med känsla och allt det där.

Frans fyllde "the big 18" och han fick även en present av mig, som jag hoppas att han gillar!
Jag lekte med Mahilda och vi åkte hem till mig och hade fotokväll, vilket mest bara blev massa garv och liggande på golvet!


Jag, november

December

Då är vi inne i den sista månaden!

Vi avslutade turnén på Ug och sen var det krogrundor!
Jag umgicks med många olika människor och hade det kul.
Firade Julen hemma med nära och kära.
Fick det jag ville i Julklapp.
Och nu sitter jag här.
Och har skrivit det mesta av året.
Vissa saker är skrivna, andra inte.
Men jag lämnar det såhär.

Ha ett gott nytt år, allihopa.
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0