Bad influence

Godmorgon!
Skulle egentligen gått upp halv nio men jag vaknar i stället kvart över 7.
Jättekul!
Men nu har jag extra mycket tid att kolla över packning och jag har tid att fundera över om jag ska ha med mig mer.
Jag har till och med solat en liten stund.
Jag har faktist ingen träingsvärk idag, konstigt nog!
Men man känner ändå lite matthet i kroppen efter gårdagens springande.
Just nu sitter jag och trycker i mig mat.
Jag hatar verkligen att äta på morgonen.
Eller rättare sagt, jag hatar att äta överhuvudtaget när det är så varmt.
Men idag ska vi äntligen åka!
När vi kommer dit ska vi sätta upp tältet, sen blir det att byta om till bikini och sen ska det solas med en red bull i handen!
Det kommer säkert komma fullt med bilder i helgen!
Oh! Jag vill åka nu!!!!!
Idag är det dags, Mathilda!!
Finally!!!!!


Så om det är något eller om ni behöver få tag på mig så får det bli på mobilen!

Har samma nummer som innan!


Fridens!

Bilder från förra sommaren.
Helt vitt hår.
Min Bella :'( <3

<3<3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha det så kul nu! :)

2009-07-16 @ 10:56:38
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0