Break away

God morgon!
Jag vaknade för ungefär en timme sen.
Mor och far är ute och plockar svamp.
Dom börjar få fler och fler pensionärssymtom.
Det är illa.
Jag har precis drukcit kaffe och så har jag duschat.
Idag ska jag nog ta och städa lite, hade jag tänkt.
Sen blir det kanske en springrunda om mina ben pallar med det.
Jag var ju och jobbade igår med Mathilda och det blev lite jobbigt för benen att gå i gummistövlar och tunga
kläder i ett fält i sex timmar.
Så idag har jag en rejäl träningsvärk.
Men en springrunda hade ändå varit najs!
Mitt rum ser verkligen hemskt ut!
Eller ja, hela min våning ser helt bedrövlig ut.
Men det är bara för att jag inte är hemma så mycket.
Man packar,åker iväg, kommer hem,slänger av allt,packar om och så vidare.
Och så har det hållt på nu i typ 1 månad, så här ser verkligen hemskt ut!
Nej, städning var det!

Fridens!

<

Jag har väldigt lätt för att roa mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0