East of eden

Just nu sitter jag i soffan och glor på burken med Ernst och hans sallad i.
Jag gillar inte matprogram. Jag blir bara hungrig.
Det suger.
Jag är hos bror och passar barn och jag är så fruktansvärt trött.
Jag tror att ja börjar bli rejält sjuk för jag mår absolut inte bra.
Jag har jätteont i mina muskler och jag har huvudvärk och är väldigt matt och trött i kroppen.
Men i morgon ska jag hem i alla fall.
Får se om jag tar bussen så jag kommer hem lite tidigare eller om jag stannar och åker hem lite senare med bror.
Men jag vill nog hem tidigare.
Som  tur är ska jag få sova i en säng i natt!
Riktigt skönt!
Malin är och jobbar och natalie har åkt till sin farmor, så just nu är det bara jag,daniel och charlie som bänkar upp soffan!
Vi har köpt mängder med godis,men jag är så fruktansvärt mätt. Och det är av all dricka jag har druckit!
Oh, vad jag är nannig!
Snart ska charlie gå och sova.Jag är också klar för sängen men jag ska väl sitta uppe och se nån film med broren min!

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0