Ghost

God morgon!


Jag hoppas att ni alla har sovit gott!

Jag vaknade för snart en timme sen.

Har varit ute och kollat till poolen och jag har tagit min kopp med kaffe.

Just nu sitter jag och kollar på Sarahs blogg på en michael jackson musikvideo, ghost.

Sjukt grym!

Snart ska jag gå ut och sola, men jag tänkte att jag kunde ju ta och skriva ett inlägg innan dess, så det gör jag.



Idag kommer nog bli en bra dag. Jag ska börja dagen nu med att smörja in mig och sola. Ska även ta och läsa ut min bok och sen kanske jag börjar på någon ny. Jag måste snart köpa nya böcker, för jag läser så grymt mycket på sommaren.

Ja, jag tror inte det blir så mycket badande i poolen idag eftersom vi fortfarande inte har fyllt den än. Men det är på g!

Sen vid 3-4 tiden så ska jag  nog ta bussen till broren. Det tar två timmar för att först måste jag in till lund och vänta där, för att senare ta en buss till hörby. Drygt som fasiken. Men som tur är så ska jag få ett sommarkort av mor idag, så jag åker gratis och det är ju bara skitnajs!
Sen vad jag ska hitta på hos dennis är en helt annan sak.
Om jag inte hittar på nåt så kommer jag förmodligen städa hans lägenhet riktigt ordentligt.
Jag brukar göra såna saker när jag är uttråkad.
Jag är en konstig filur.
Åker väl hem på fredag igen skulle jag tro.
Nej, nu ska jag ut och sola!
Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0