Happy birthday to you

Hejsan svejsan!
Idag blir min lilla gudson 2 år!
Åh, mosters lilla sviskonpulver blir stor!
Så snart ska jag börja göra mig ordning för kvällens ferstligheter.
Har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig!
Ah!
Igår kom jag hem från min bror, jag hade passat hans barn ju.
Sen var jag själv hemma ända tills idag.
Hade några väldigt otäcka drömmar.
Ibland tror jag nästan att jag besitter en starkare kraft.
Jag vet, det låter galet , men om jag sover och drömmer väldigt otäcka drömmar, och sen vaknar,så knakar det sjukt mycket i hela huset,speciellt på mitt rum.
Det är lite läskigt.
Och nu har jag vaknat flera nätter här hemma prick klockan 3.
Fattar inte vad det är som händer, men men!
Nej, nu kanske man skulle ta och göra sig i ordning.

Fridens!

<3

Underbart fina syster och min underbara lilla(stora) Gudson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0