Hjärter dams sista sång

Godmorgon!

Jag hade en fruktansvärt underbar dag igår måste jag säga.
Tog bussen vid halv 11 och åkte sen till lund.
Jag hade en halvtimme kvar tills nästa buss gick,
så jag gick och strosade runt lite sen gick jag in och köpte en skvallertidning och
en flaska vatten.
Sen satte jag mig bara på trappan och kände solen värma.
Sen kom bussen som skulle gå till ystad.
Tar ungefär en och en halv timme att åka dit så jag hade tid att läsa igenom hela tidningen och allt.
Även om det låter ganska drygt att åka buss i typ 3 timmar(sammanlagt), så tycker jag ändå att det är ganska mysigt.
Man får se massa olika saker, olika människor och allt.
När jag väl kom till ystad så väntade sabrine&co där.
Så sen gick vi till expresso house och fikade.
Skithärligt.
Sen gick vi rundor och satte oss på olika ställen och pratade.
Sen kom även Frida och joinade oss.
Och sen träffade vi Elin.
Skönt att träffa dom igen.
Jag saknar alla min kompisar så otroligt mycket.
Men nu har jag ju sommarkort ,så jag kan hälsa på alla!
Ja, jag åkte hem igen vid fyra och hjälpte mor innan alla mina syskon kom hem.
Sen blev det fedepoolparty!
Skitkul!
Jag badade nog i sammanlagt 4 timmar.
Och det var najs.
Jag älskar verkligen alla mina syskon.
Mitt perspektiv på dom har totalförändrats den senaste tiden.
Det har ändrats till det positiva,såklart!
Ja, sen somnade jag ganska så snabbt.

Och idag kommer bli en lika rolig dag!
För idag kommer Jenna&Sabrine hit!!
Jag ska nämligen ha huset för mig själv tills i morgon, så det kan ju vara roligt med lite sällskap!
Ja, vi ska väl laga mat och bada i poolen och bara ha det kul!
Ja, nu har väl inte jag så där väldans mycket mer att säga.

Jo, en sak.
Och det är att jag verkligen äääääälskar spotify!

<3
Min badpojke förra sommaren.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: fridis

hihihihi <3



och spotify är så jävla bra!

2009-07-04 @ 16:21:28
URL: http://rosagummisnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0