hype

om du inte gör detta testet kommer du bli psykiskt störd inom ett år!


Är du kär just nu?
  Nej
Har du kysst någon idag?
Ja
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?  Ja
Har du ett förhållande? Nej
Hur många har du varit tillsammans med?  2
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Ja
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? Jenna, varför behöver ni inte veta
Är du romantisk?  JA!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?  NEJ!
Är du svårflörtad? Ja
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?  JA
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Joakim
Hur länge höll det? haha , en och en halv månad
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? nej, inte på allvar
Har du lekt med någons känslor?  Ja
Har du haft sex med över 20 personer?  Nej
Hur länge höll ditt längsta förhållande?  6 månader
Och ditt kortaste? 1 och en halv månad
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?  Både och
Har du varit tillsammans med två samtidigt?  Ja, när jag var liten var jag en liten player ;D
Är du en bra pojk/flickvän?  Ja, det skulle jag nog tro
Hur många har du haft sex med i år?  Tror ni jag svara på denna ens?
Vem sov du senast bredvid? Natalie
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? En grabb vars namn jag inte skirver.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Never!
När fick du din första kyss?  När jag var 14
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?  typ 20 tror jag
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?  Nope
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? 50/50
Vad gillar du för stil på tjejen/killen?  Lite svårt att säga. Har helt olika.
Föredrar du svenska eller utländska killar/tjejer? Kvittar.Har inte med det att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0