If i die before i wake

Godmorgon allesammans!

Vilka otroligt heta dagar det har börjat bli nu!
Tyvärr så kan jag inte sova när det är varmt så idag gick jag upp redan klockan 6!
Helt sjukt!
Jag är ju hos min kära bror just nu och han är i väg och jobbar så jag har
hela lägenheten för mig själv!
Som tur var så var sabrine också vaken så jag har haft någon att snacka med!
Just nu håller jag på med dennis tvätt och jag städar även undan lite här.
Ska nog även försöka hitta en affär här nånstans så att vi kan få hem lite mat!
Och mjölk..
Jag måste ha mjölk...
Annars dör jag!

Men nu när min bror ringde så sa han att det inte fanns nån mataffär i närheten.
Så jag tror hellre att jag svälter!
Svälter och städar är min nya melodi!
Yeay!


Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0