Jag har spridit lite värme, jag har spridit lite frost.

Hej!
Idag har verkligen varit en sån söndag som man vill ha.
Idag åkte jag in till ystad och tog en fika med Mathilda och Terry.
Sen stack terry, så då gick jag och mathilda och löpte varsin red bull
och sen satte vi oss i småbåtshamnen och snackade.
Vi satt där nog i några timmar.
Men roligt hade vi!
Mycket skratt, mycket allvar.
Vi diskuterade även vår tripp till åhus som bär av på torsdag.
Och jag är verkligen sjukt pepp!
Ska bli så sjukt kul!

Och just nu är jag trött som ett ålderdomshem.
Så jag ska nog snart sova.
I morgon ska det nog bli fint väder, så då blir det att ligga på min
luftmadrassfåtölj i poolen och gaina riktigt mycket färg!

Jag måste säga att jag faktist mår mycket bättre nu.
Känns skönt när man umgås med kompisar som kan få en på bättre på humör.
Helt fantastiskt!


Bara till Mathilda:

-Cindy,Go to the musicroom
-I hear you
-Go to the music room
-Where are you
-GO TO THE FUCKING MUSICROOM!!!

Nej, man kanske skulle ta och se ett avsnitt av lipstick jungle och sen ta och nanna?
Natti natti!

<3


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mycket najsig dag!!!



hahahaha GO TO THE FUCKING MUSICROOM!!!

jaag döör, så jävla kul!

2009-07-13 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0