Kära storasyster

Alltid när jag känner mig lite nere och lite deppig så går jag in och läser min storasysters blogg.
Jag vet inte hur många gånger jag har läst alla hennes inlägg, men alltid när jag har läst klart så har jag ett riktigt lyckorus i hela kroppen. Jag blir så glad.
Kan ju vara för att hon skriver om det som betyder så otroligt mycket för mig.
Nämligen,Anton och Alvin och den lilla myran som ligger i hennes massing som kommer ut om 1,5 månad.
Och så klart Annelie själv.
Hon skriver om barnens hyss och om deras helt underbara kommentarer.
Jag blir så glad av det.
Och jag ska få passa barnen på Lördag, alldeles själv!
Så jag ska väl ta och rota fram massa barnfilmer och spel och sånt så vi har saker att göra. Annars får vi helt enketl göra det som man gjorde på min tid (stenåldern). Helt enketl leka hederlig kurragömma eller leka tafatt eller nåt.Eller bygga koja. Bygga koja är kul.

Nej, nu måste jag sluta skriva om det. jag saknar dom som sjutton nu!

Fridens!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0