kom ihåg mig då

Idag har jag inte gjort något alls, vilket gör att man mest sitter och funderar.
Jag har suttit och tänkt tillbaka.
På en sak.
Om och om igen.
Det är drygt att försöka glömma.
Det är ju precis det jag försöker göra.
Jag försöker driva ut det ur min värld, ut ur mitt huvud.
Men det går inte . inte än i alla fall.
Men det känns bättre att skriva allt här.

Jag måste hela tiden ha saker att göra för att inte tänka för mycket på det.
Och vissa gånger funkar det och vissa gånger funkar det inte alls.
Oftast inte.
Det gör ont.
Jag har fortfarande en klump i magen när jag hör namnet, när jag tänker på vissa saker som kopplar mig till det.
Och det är den jag måste bli av med.
Och då behöver jag tid.
Massor med tid.
Och kompisar.
Massor med kompisar.

Jaja, nog om mig.


Vad händer ikväll?

En bild på vad jag har gjort hela dagen

<3

Med andra ord, legat i sängen hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0