Långa nätter

Nu ligger jag här.
På en madrass som tog en bra stund att blåsa upp för hand.
akvariumet låter. Det bubblar.
Fiskarna verkar lite förvånade över bubblorna.
Vissa fiskar vågar sig ända fram till bubblorna, med sen kommer en bubbla som tar tag i fisken och den flyger med bubblan upp till ytan.
Det ser ganska kul ut.
jag har nu konstaterat att fiskar är ganska osmarta.
Snart ska jag lägga huvudet på kudden och sova ordentligt och hoppas på att i morgon är allt bättre.
Jag tror dock inte det, men jag hoppas verkligen.
Snart kommer jag vara inne i drömmarnas värld, men jag hoppas verkligen inte att det kommer bli såna sjuka drömmar jag har haft de senaste dagarna.
För dom svider och gör ont och dom gör att jag inte vill sova mer.

En macka med ost och lite chips är det enda jag har ätit idag.
Jag börjar komma in i en svältperiod igen tror jag.
Det är inte så bra, det vet jag.
Men min kropp lyssnar för mycket på min hjärna och inte på mitt hjärta.

Nu måste jag sova. jag är trött och slut i hela kroppen,hjärnan och hjärtat.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Sabrine

Tänk vad skönt att vara fisk. Inga bekymmer. Maten kommer serverad och allt man gör är att simma runt med en massa vänner.

Jag säger som du säger till mig Elin, tänk inte så mycket.

2009-07-06 @ 12:08:56
URL: http://sommarfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0