Not tonight

God kväll!

Idag har varit en riktigt bra dag, faktist!
Jag vaknade vid 6-tiden för att  jag kunde inte somna om när dennis hade gått upp för att jobba.
Så jag gick upp då och rotade fram en kaffekokare. Öppnar kylen, jaha, ingen mjölk. Great.
Stänger kylskåpet igen. Öppnar det igen. Fanns det verkligen ingen mjölk?  Nepp. Stänger igen.
Det får bli kaffe utan mjölk då.
Har han sukketer? Öppnar alla skåp jag kan.
Nehej, inte det heller.
Rotar igenom skåp så att jag hittar vanligt socker.
Häller upp en kopp kaffe och häller i lite socker.
Går mot balkong dörren och öppnar den.
Mhm..solen mot kinderna. Härligt.
ställer kaffekoppen på terassbordet och tar sen och börjar hänga upp våt tvätt på balkongräcket.
Sätter mig sen ner på stolen brevid bordet och bara njuter.
Ser någon ranglig parvel som är på väg hem efter gårdagens festande.
Jag ler lite smått och tänker att det inte är ett dugg synd om honom.

Sen kan man ju börja undra...

VARFÖR SKRIVER JAG SÅ FILOSOFISKT?! iNTE ALLS MIN STIL JU!?


I alla fall. efter att ha suttit på terassen så gick jag in och hade peptalk med sabrine.
Vid tio kom daniel, min äldsta bror och plingade på dörren med två små barn, Charlie&Natalie.
Dom ville att jag skulle följa med dom på marknad.
Så det gjorde jag med!
Jag åkte till och med karusell!
Sen åkte vi till mc donalds och åt och sen köpte daniel en pool.
På vägen hem så var jag tvungen att handla mat. hade typ inget att äta här hemma.
Så jag handlade mat för 200 kr!
Sne kom jag hem här och då satte jag igång Lars Winnerbäck på högsta volym och sen dansade jag rundor i lägenheten samtidigt som jag städade.
Jag hade en riktig lyckokänsla!
Jag menar, vad fan! Det är somma roch livet leker. Inte lönt att sitta och deppa i 2 månader till!
När jag precis hade dammsugat klart på balkongen, började det ösregna!
Himlen verkligen öppnade sig!
så då mös jag till det i soffan med kuddar,skräckfilm och ett glas vatten.
Sen kom dennis hem.
då blev det fullt ös!
Vi körde Guitar hero i två timmar!
Asnice!
Och nu sitter jag,Dennis och sara och tittar på en dokumentär om djur.
Vi funderar lite på att bada.
Jag vill!
nej, nu ska jag dra!


   <

Gammal bild.
Fridens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0