Nothing left but memories

Nu kommer bilder som jag inte orkat lägga in tidigare!
f
Jag innan åhus!

<
Min otroligt söta lilla kattunge som heter Vanilj. En riktigt godsak eller hur?:)

<
Och så självklart en bild på min lilla Wiwwi. Fast hon är bara min när hon är söt och gullig.
När hon kissar inomhus och sånt så är hon mors och fars ! :)

<
Jag och min gudson Alvin förra lördagen!
Han pillar genom sin mosters väska för att se om där finns något roligt!



Asså , det var ju såhär att jag ville få en bra bild på mitt hår som jag hade
fått fixat förra helgen. Men det gick liksom inte riktigt bra. Så här kommer
en dålig bild på mitt hår!


Och ja! Jag gjorde ett fynd idag.
Mor,far och jag åkte på loppis och jag hittade massa armband! dessa fyra armband fick jag för 4 kr!
Jag vill dit igen och köpa fler!



Nej, nu är jag trött. Nu ska jag se på nån film så jag somnar!
Otroligt trevlig söndag!
God natt!

Fridens!(jag måste alltid avsluta med fridens! Fråga migf inte varför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0