Only hope

Fy fasiken vad jag saknar alla mina vänner!
Jag längtar tillbaka till skolan som sjutton, så man kan få träffa alla igen!
Jag har inte träffat sarah och jimmy på två veckor och det är jättejobbigt för man saknar dom som sjutton.
Frans har jag inte träffat på en hel månad, jag klarar mig knappt utan min faggot!
Elvira har jag inte träffat på 2 veckor heller. Egentligen skulle hon kommit hit idag men icke.
Hon blev sjuk.
Och ja, natte har jag knappt träffat på ett halvår!
Helt sjukt!
Måste verkligen träffa henne.
det är synd att slänga bort 11 år så bara.
Nej m nu får jag maka på mig.
Fridens

Kommentarer
Postat av: ninjabob

Jag tycker att vi får träffas snart igen!

Allt för längesen nu :( <3

2009-07-13 @ 11:51:07
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0