Party party


Så, nu har jag torsdag,fredag,lördag med mathilda.
Man är ju lite sliten...

Torsdag:
Vaknar 20 över sju , förmodligen för att man är exalterad.
Går ut och sätter mig i solstolen med datan i knäet.
Sen går jag in för att packa klart.
Börjar sen göra mig i ordning.
Klockan tio tar jag bussen mot ystad med 2 fullpackade väskor.
Tungt, säger jag bara.

Går hem till mathilda.
Till min förvåning så var hon klar?!
Trodde nästan att hon skulle springa omkring halvnaken utan att ens packat.
Hehe..
Vi lämnade packningen hos mathilda och sen begav vi oss till Willys för att handla
Vi handlade nog redbull och cider för typ 300.
Helt galet.
Sen handlade vi ju även andra saker som riskakor och annat mög.
dock åt vi knappt det...
Japp, sen kom vi hem till mathilda för att fixa de sista sakerna och sen gick vi till bussen,
efter att mathilda hade stått ute på gatan och sagt jag älskar dig och hejdå och slängt slängkyssar i tio minuter.
Jag var nästan ända framme vid bussen innan hon var klar.....
Hrm, hrm...
Ja, när vi väl kom fram till bussen så var det bara att sätta sig ner och vänta.
Så jag passade på att ta kort på snäckan!

<3

"Fit for fajt" som jag brukar säga.

Resan dit var ganska lång och bussen var fullpackad, men ändå lyckades jag och mathilda hitta platser brevid varandra.

Bilder från bussresan dit:

<3<3<3

När vi väl hade hoppat av den bussen var det dags att vänta igen på nästa buss...

<3

Mathilda blev nog trött på det....

Japp, sen var vi äntligen nära, trodde mathilda.
Smarthuvudet hade inte kollat upp vägen helt....
så vi fick gå till ica ( Notera att jag bar på mina två feta väskor+ en kylväska full med dricka! Mathilda bar sovsäck och två andra feta väskor)

Där tog vi en paus medans vi väntade på att mathilda skulle ta mod nog till sig och fråga efter vägen till campingen...
Till slut fick vi en väg beskrivning dit, så det var bara att packa på sig all saker igen och bege sig vidare.
På vägen dit.
- Du, mathilda,vi går på cykel vägen.
- Cykelvägen?
- Ja, det kom precis en man på cykel.
- Ja, men jag orkar inte flytta mig.
- Men fattar du inte? Då blir det ju en menscykel!
Detta slutade med att mathilda släppte all sin packning och nästan la sig ner på marken och asgarva...

<3

Här är hon på väg att samla sig igen....

Och här ser jag på min skugga att jag faktist ser ut som en backpacker...

<3

- Otroligt fint. Eller...?

Ja, till slut hittade vi campingen och då satte vi upp tältet.
Det kom massa trevliga killar hela tiden och tyckte att vi skulle sova hos dom och massa sånt.
Men jag och mathilda höll kvar vid vårt lilla tält. Det var nog det minsta tältet som fanns på campingen.
Om man bortser från det tältet vi hamnade i på natten/morgonen.
Det var nog det minsta och mest slitna tältet någonsin!
Och där låg vi 4 pers, när det knappt fick plats med en!

Ja, vi gick ner en runda till stranden och åt glass.
Varmt var det!
När vi väl kom tillbaka igen var det high life på campingen.
Jag och mathilda tog våra filtar och vår dricka och satte oss mitt på planen.
Då kom det en jäkla massa folk, varav en rikeman fastnade för mig och envisades med att tvunget ligga i mitt knä...
Han låg och skröt om hur mycket pengar han hade och bla bla bla!
Och han kunde ju såklart inte säga mitt namn utan han kallade mig för älskling,sötnos,min Elin, Min älsklingselin och allt möjligt....
Han gav mig även sin ipod och sina batterier....
Skum jäkel.
Och jag blev inte av med han på hela kvällen.
Vid 1 tiden på natten stack jag ,mathilda och killarna ner till stranden.
Jag var den enda som vågade bada.
Skönt var det!
När vi väl kom tillbaka och skulle byta om i tältet,blev vi våldgästade av två killar, som var våra grannar.
Dom hoppade bara in. Som tur var hade jag precis fått på mig alla mina kläder...
Dom låg där inne i säkert en kvart och tjatade om vad dom ville ha. ( ni vet nog)
Till slut fick vi ut dom ur tältet.

"okej,tjejer. Sista chansen nu. Vill ni ligga med oss?"
"NEJ!"

då river dom hela vårt tält.
Jäkla pågar..
Ja, resten av kvällen var det fullt ös, ända tills vi hanmnade i tältet och jag blev sjukt uttråkad.
och övertrött.
Och då har jag en tendens att börja prata om zombies och motorsågar.
Så det gjorde jag. I 3 timmar ungefär...
Mathilda ochg jag låg bara och asgarva åt det.
Ja, vid 5 somnade vi.

Fredag:
Klockan halv 8 slår jag upp ögonen.
Tittar på mathilda.
Hon rycker till som en galning.
Jag börjar garva.
Sen vaknar även mathilda och då går vi upp på toa.
Efter det rotar vi fram filtar och dricka och våra kära riskakor.
Och så luftade vi tältet.
Det luktade inte gott....
Så där satt vi klockan 8 på morgonen och drack red bull och åt riskakor och snackade.
Sen packade vi ihop allt.
Så klockan halv 10 var vi ute från campingen och på väg till ica för att köpa vår frukost.
Medans vi väntade på bussen satt vi och åt och drack.
<3

Sen var det bara att åka buss i typ 2 timmar.
Jag försökte sova, så att jag inte skulle vara helt slut när jag kom hem , men icke!
Jag kunde absolut inte somna!
Så då blev det såhär i stället..

<3

Mathilda hoppade av hos sig och jag åkte till stationen och väntade på min buss.
Mathilda och jag bestämde att vi skulle träffas i sjöbo i stället senare på dagen eftersom vi bägge två var gaaaaanska slitna.
Så fort jag kom hem så slängde jag mig i poolen och sen låg jag bara i solen.
Jag lyckades ändå inte sova.
Så det blev ingen sömn för mig den dagen.

Klockan kvart i 8 på kvällen tog jag bussen med mathilda.
In till sjöbo och gick runder.
Stötte på massa folk.
Sen började det ösregna så jag och mathilda bestämde oss för att ta bussen hem klockan 11 igen.
Det blev bråk på stationen och massa sånt galet.
- välkommen till sjöbo , mathilda....
- ehhh....tack! ELLER......?

Ja, väl hemma hos mig blev det film.
Jag somnade medans mathilda tittade.
Efter filmen ska mathilda gå på toa.
Då lyfter jag på huvudet och frågar
" var är de andra?"
" De andra?"
"Ja, Eller..? Nej, det var inget, jag pratade i sömne..."
Mathilda bara garvar och går iväg.
Ja, sen borstade vi tänderna och jag somande direkt, medans mathilda snackade med mig...
Hehe...

Lördag:
Vaknar klockan halv 12 ( WHAT?!) och blir väldigt chokad över att jag sovit så länge.
Vi blev bägge två väckta av att cajsa ringde. Dock klickade jag henne eftersom jag var så trött.
Man kan ju undra hur länge vi hade sovit annars...
Gick upp,åt frulle och började se benjamin button.
Vi hann aldrig se klart den dock.
Vi snackade i stället.
Sen åkte mathilda hem och jag fick förbereda mig för en ny fest.

Åh, gud, nu orkar jag inte skriva mer.
Ehm...fortsättning följer?

Måste bara in med en före och efter bild.


                                          Före
<3

 
                                       och efter...
<3





"Alltså, Hur många gånger kan man använda en engångsgrill?"
" tänk så blir alla ni zombies, så tar jag en motorsåg och sågar sönder er alla!"
"Jag är 18. Eller....?"



Fridens!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0