Proud

Jag vet inte.
Jag har funderat väldigt mycket på det.
Alltså om jag är bisexuell eller om jag är homosexuell.
Jag känner mig väldigt homosexuell.
Men det kan ju också vara för att jag bara har varit i hopa med en tjej.
Men ändå.
Jag kan verkligen inte attraheras så mycket av män som jag kan av kvinnor.
Jag lyssnade på ett väldigt intressant samtal i helgen om just detta.
Och det var att vi tvingade oss själv att bli indelade i fack gällande vår sexualitet.
Alltså att homo's var i ett fack och att straight var i ett fack.
Bi i ett fack and so on.
Och ja, det stämmer nog.
Där drog jag slutsatsen att jag inte tillhör något fack överhuvudtaget.
Jag är min egen.
Och jag tänker inte gå och fundera på om jag är flata eller hetero.
Jag är jag !
Jag är elin.
Och jag har en öppen sexualitet.
Så det så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0